Songket Benang Emas (Stok Terbaru)

Klik pada gambar untuk paparan yang lebih besar

SBE 702 BOOKED, SBE 705 BOOKED

Testmonial Songket

Apa kata pengguna songket Kashfee Anggun:



 Wana, 24, Pensyarah Kolej


Saya sangat sukakan sesuatu yang unik dan cantik... Saya telah memiliki songket ini sebanyak 3 pasang... Setiap satu memiliki keunikan masing-masing.. Saya juga sukakan koleksi dari KA kerana kualiti dan jaminan corak yang sangat terhad di pasaran.. 


Jadi, saya akan sentiasa kelihatan cantik dan mendapat pujian dikalangan rakan-rakan... Insyallah saya akan menambahkan koleksi songket saya pada masa akan datang..








Saodah, 70.


Saya dahulu adalah penjual kain di kampung.. Apabila saya melihat dan memegang songket dari KA, saya sudah tahu akan kualitinya...


Paling penting di dalam pemilihan pakaian, adalah kain itu tidak akan menyusahkan tukang jahit ketika mengukur, memotong dan menjahit.. dari situ, kita sudah tahu akan kualiti sebenar sesuatu kain...


Dan songket dari KA, adalah antara yang terbaik!










Fatimah, 65


Saya baru sahaja sembuh dari strok dan sentiasa murung..


Baru-baru ini anak saya menghadiahkan saya songket ini. Ianya sangat cantik.

Saya berasa sangat seronok dan tidak sabar untuk memakainya pada hari raya tidak lama lagi..










Rajemah Baharom, 58


Walaupun, saya sudah pencen dan tidak bekerja.. Tetapi saya berasa songket moden ini sesuai diperagakan di mana-mana dan masih mampu dimiliki.. Dengan perkhidmatan ansuran bulanan di Kashfee Anggun, ianya memudahkan saya untuk memiliki songket ini..




Malah, bukan untuk saya seorang.. Tetapi untuk kami anak-beranak... 
Aznee, 29


Saya juga pengguna seperti anda!!
Saya juga pernah tertipu dan terkena seperti anda!!

Saya juga pernah kecewa kerana baju yang tidak boleh dipakai selepas dijahit..
Saya juga pernah menghabiskan wang yang besar untuk fabrik yang dikatakan elok...




Tetapi saya sentiasa berpuas hati dengan kualiti songket yang kami miliki... Oleh itu, saya mahu orang lain di luar sana merasai kegembiraan yang saya rasakan sebelum ini...





Kepada semua pengguna songket Kashfee Anggun, bolehlah emailkan kepada kami (kashfee_anggun@yahoo.com) testimonial anda sekiranya anda berasa puas hati dan ingin berkongsi bersama orang di luar sana..

Mari kita bersama berkongsi rasa kegembiraan yang sama...

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger